2011. március 28., hétfő

Szünet...DEHOGY-->szeretlek titeket :)

Sziasztok...
Régen nem írtam ,és nem is tudjátok elképzelni, hogy mennyire sajnálom. Hisz régebben vagy két naponta hoztam a frisseket...De most, ha 2 hetente hozom már örülök magamnak :'( Most leírom az igazságot, de léci ne haragudjatok:
Fontosabb a blogom mint ez a honlap...IGEN tudom mit ígértem, és mondtam, hogy ez az oldal, és ti lesztek az elsők, de nem tartom be. Mert a blog megmenti a napjaim, viszont ugyan ez van ezzel az oldallal is, mert lehetőséget ad más valaki bőrébe bújni, és ezt nem lehet megunni. Viszont egyre több és több ötlet jut az eszembe, és nehéz ennél maradni :S Mert megszületett a döntésem, hogy mit szeretnék tanulni, má mint tovább:D Táncolni akarok minden mennyiségbe, és mindig. De nem tudom milyen irányzatot. Igaz hipp-háppot tanulok, de iszonyat tetszik a balett, vagy a komolyabb táncok. Szeretném ezt megvalósítani egy könyvben (  o.O ), de tudom, ha újjat kezdek, 50 millió %. hogy ide többször nem fogok feljárni. Nem tudom mit tegyek, mert szörnyű lelkiismeretem van, de nem akarom ezt a lapot bezárni, szeretnék írni, boldog perceket szerezni nektek.
Szóval szeretnék egy kicsi időt kérni, készül az új fejezet:)
szeretlek titeket, remélem tudjátok!:)
ó és még valami:
A versenyt törlöm, mert arra már végkép nincs időm :'((((

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése